Viser innlegg med etiketten Diverse. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Diverse. Vis alle innlegg

17. mars 2011

Vinner ...igjen

Hjelp.
Har faktisk glemt at jeg også vant facebook konkurranse på Riips sine sider under VM. Tenk at det går an!
Vant faktisk en av Tveit&Tornøe sine fantastiske knagger. Det ble en sort...mulig jeg kan høre om det går an å bytte farge - gul eller eik? 

Har jo bestemt at vi skal ha slike til badet (når det en gang i fremtiden blir ferdig..) men denne tror jeg skal få komme til fjells på hytten. Må få tid til å ta en tur til Grimstad, må bare spare opp litt penger først - for det er vanskelig å ta en tur innom Riips uten å kjøpe noe....
Vet du hva mottoet til Riiips er?  "litt gøyere" - og så sant så sant - for det er mye gøy i denne butikken.
Anbefales!

Vinner

Var så utrolig heldig å vinne gavekort fra Kinu fra FruFly. Så utrolig kjekt.
Her var det masse gøy å velge mellom og har sittet noen kvelder med valgets kval... Må jo velge rett når man først har muligheten:) Men kommer til å bruke denne nettbutikken flere ganger . 

Elsker bare nøkkelholderene, må bare finne akkurat den beste plasseringen... Akkurat disse er laget i hardplast, men det burde være en fin liten utfordring å lage disse i også i trevirke? Huset skulle jeg nok klart men fuglen...

Valget falt på disse usynlige bokhyllene:)
Usynlig! Kun to små "knotter" i underkant. 

Ideen er superenkel men likevel genial.

Skal legge ut bilder så snart jeg mottar dem i posten og får montert dem!



25. oktober 2010

Første blogginnlegg:))

HURRA

Første blogginnlegg:)
Ser at det er en del å sette seg inn i. Det viktigste nå er å få på plass designet. Blir litt prøving og feiling her i begynnelsen.